JEDNODUCHÉ A CHYTRÉ ŘEŠENÍ

Jedno přihlášení, kompletní služby pro tvoje nářadí

CO JE PRO360?​

PRO360 je bezplatný, praktický a efektivní portál pro přístup k celé řadě služeb od Bosch Professional.Zaregistruj se a využívej všech současných i budoucích služeb, včetně bezplatného prodloužení záruky na 3 roky na elektrické nářadí, akumulátory a nabíječky, věrnostního programu a mnoho dalšího.

CO NABÍZÍ PRO360?

SPECIÁLNÍ NABÍDKY

Zaregistruj své 18V nářadí Bosch Professional do PRO360, získej body na svůj účet a vyměň je za hodnotné odměny. V období od 10. 01. 2024 do 31. 08. 2024 získáš k vybraným 18V produktům EXTRA 50 bodů!

Více informací >

KDE APLIKACI PRO360 NAJDU?

Začni se správou svého elektrického nářadí a získej snadný přístup ke všem výhodám a službám ještě dnes.

Bezplatné použití desktopové verze >

Stáhnout zdarma na Google Play Store*

Stáhnout zdarma na Apple App Store* 

CO SE STANE S MÝMI ÚDAJI NA STARÉ PLATFORMĚ?

Od července 2022 bude registrace nového nářadí možná pouze přes PRO360.

Data k nářadí a zárukám zadaná na starém původním portále samozřejmě budou platit i po uplynutí tohoto data. Nicméně, pokud máš na staré platformě registrované nářadí či akumulátor, doporučujeme požádat o přenos údajů do PRO360. Ukládej si své nářadí pohodlně na jednom místě!

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Co je PRO360?

PRO360 je bezplatný portál na prodloužení záruky na nářadí, měřicí přístroje, akumulátory a nabíječky z nabídky Bosch Professional. Po registraci lze využívat všech stávajících i budoucích služeb.

Jak se můžu do aplikace zaregistrovat?

Aplikace PRO360 používá k přihlášení SingleKey ID.

Existují dvě možnosti:
- A. Již máš své SingleKey ID. V minulosti sis ho vytvořil(a) na jiné platformě, která využívá stejný proces přihlašování, jako je třeba MyBosch (koncoví uživatelé) nebo B2B Portal (prodejci). =>> V tomto případě stačí kliknout na „Přihlaš se svým SingleKey ID“, zadat e-mailovou adresu a heslo a je to!
- B. Ještě nemáš SingleKey ID. Pokud jsi tento způsob přihlašování ještě nepoužíval(a), klikni na tlačítko „Registrovat nové SingleKey ID“. Zadej svou e-mailovou adresu, heslo (dvakrát*) a klikni na potvrzovací tlačítko pro dokončení registrace. Do e-mailové schránky ti přijde zpráva se žádostí o potvrzení tvého účtu. Po potvrzení SingleKey ID se můžeš přihlásit přes přihlašovací stránku aplikace PRO360.

* Heslo musí splňovat několik podmínek: více než 10 znaků, číslice, speciální znak a velké písmeno.

Co je to SingleKey ID?

SingleKey ID je nové přihlašování ke všem aplikacím Bosch.IO GmbH, ke kterému stačí jen e-mail a heslo.Zdesi můžeš vytvořit své vlastní SingleKey ID a začít s ním používat PRO360.

Co když je na mou e-mailovou adresu SingleKey ID již registrováno?

Na jednu e-mailovou adresu lze registrovat pouze jedno SingleKey ID. Pokud si nepamatuješ heslo, můžeš si jej obnovit na přihlašovací stránce.

Musím si PRO360 instalovat?

Na počítač či laptop není třeba instalovat žádný speciální software. PRO360 je dostupná z jakéhokoli počítače s funkčním připojením k internetu přes prohlížeč. Pokud chceš používat mobilní aplikaci, je třeba si do chytrého telefonu stáhnout aplikaci PRO360 z obchodu App Store nebo Playstore.

Kde si můžu aplikaci stáhnout?

Aplikaci si můžeš stáhnout v obchodě Google Play, pokud máš telefon s Android, nebo v Apple Store, pokud máš iPhone. Aplikace pro koncové uživatele se nazývá Bosch PRO360. Aplikace pro naše partnery (prodejce) se jmenuje Bosch PRO360 B2B.

V obchodě s aplikacemi jsou dvě aplikace: PRO360 a PRO360 B2B. Kterou si mám stáhnout?

Aplikace Bosch PRO360 je určena pro koncové uživatele: soukromé, profesionální nebo firemní uživatele. Každý z těchto uživatelů si provádí svou registraci záruky pro nářadí, které využívá
- Pro Android – stáhnout zde
- Pro iOS (iPhone) – stáhnout zde

Aplikace Bosch PRO360 B2B je určena pro prodejce: registrované prodejce a neregistrované přeprodejce. Ti provádějí registraci záruky za své uživatele.
- Pro Android – stáhnout zde
- Pro iOS (iPhone) – stáhnout zde

Jsem prodejce. Jak si mohu vytvořit účet v aplikaci PRO360?

Nejprve musíš specifikovat, jaký typ prodávajícího jsi:
přeprodávající, nebo prodejce. Prodejcem je firma, která má se společností Bosch smluvní vztah a kupuje nářadí přímo od ní. V tom případě účet pro prodejce vytváří správci společnosti Bosch. Obrať se na svého obchodního zástupce ve společnosti Bosch a požádej ho o vytvoření účtu. Nezapomeň uvést své SingleKey ID.
Správci ti vytvoří účet a předvyplní všechny potřebné informace. Po prvním přihlášení tvým SingleKey ID si budeš moci tyto informace zobrazit a v případě potřeby je opravit. Upravovat nelze pouze tato pole: zákaznické číslo Bosch, zemi a e-mailovou adresu.

Přeprodávájícím je firma, která nemá smluvní vztah se společností Bosch a pravděpodobně nářadí kupuje od jiných prodejců. V tomto případě:
Zaregistruj si nové SingleKey ID (pokud ho již nemáš) a vytvoř si svůj účet. Na konci procesu registrace se zobrazí zpráva, že tvůj účet musí během následujících 3 pracovních dní potvrdit společnost Bosch.

Co znamená sdílení seznamu položek nářadí? (pro prodejce)

Díky sdílení seznamu položek nářadí může prodejce v rámci své nabídky služeb zaregistrovat v aplikaci PRO360 zakoupené zboží a jeho seznam pak sdílet se zákazníkem. Smyslem této funkce je umožnit prodejci a zákazníkovi pracovat se stejnými daty či k nim mít přístup.

Jaké jsou předpoklady pro používání sdíleného seznamu položek? (pro prodejce)

Pro sdílení seznamu položek je třeba splnit následující požadavky:
- Existující profil prodejce v PRO360
- Zákazník je již úspěšně registrovaný v PRO360
- Prodejce zná e-mailovou adresu profilu zákazníka v PRO360"

Jak mohu zaregistrovat své nářadí, baterie a nabíječky pro prodloužení záruky?

Pokud chceš registrovat nářadí Bosch pro kutily (zelené nebo zahradní nářadí), přejdi na webovou stránku pro kutily a klikni na MyBosch.
Pokud chceš registrovat nářadí Dremel, přejdi na webovou stránku Dremel a klikni na MyDremel.
Pokud chceš registrovat nářadí nebo měřicí přístroje Bosch Professional (včetně akumulátorů a nabíječek), máš 2 možnosti:

1. Stáhni si do telefonu aplikaci Bosch PRO360. Nabízíme zdarma verzi pro Android i iOS, které lze stáhnout z obchodu s aplikacemi. Více podrobností k aplikaci najdeš na webové stránce.

2. Můžeš se také zaregistrovat ve webové aplikaci Bosch PRO360: pro360ee.bosch-professional.com

Mohu si registrovat nářadí a související akumulátor společně v jednom kroku?

Pro prodloužení záruky přes PRO360 je nutné registrovat nářadí a akumulátor samostatně. Každý produkt je opatřen kódem a jedinečným sériovým číslem, které je třeba v aplikaci zadat. Pokud jsi si však zakoupil sadu, která obsahuje více produktů (nářadí, akumulátory, nabíječky), můžeš je všechny zaregistrovat v jednom kroku. Stačí začít registrovat jednu položku a systém vyhledá všechny související produkty.

Jaké jsou záruční podmínky pro nářadí, akumulátory a nabíječky?

Naše záruční podmínky najdeš v Nastavení v aplikaci a na našich webových stránkách na tomto odkazu.

Proč se mi nedaří prodloužit záruku k nářadí?

Prodloužení záruky společnost Bosch Power Tools umožňuje po dobu 4 týdnů od nákupu a zaregistrování nářadí do PRO360. Pokud je registrace neúspěšná, zkontroluj, zda jsou zadány všechny potřebné údaje (číslo produktu a sériové číslo, u nabíječek i datum výroby) a zda v den registrace neuplynuly více než 4 týdny (28 dní) od nákupu. Pro další pomoc kontaktuj zákaznickou podporu na +420 261 300 482, e-mail:infoPT@cz.bosch.com.

Co znamená toto chybové hlášení: „Bohužel toto číslo produktu nelze přiřadit k žádné položce Bosch“?

To se někdy stává. Znamená to, že databáze produktů není aktuální a registraci tohoto konkrétního produktu musíme udělit povolení. V tom případě je třeba kontaktovat zákaznickou podporu a sdělit jí produktové a sériové číslo i název nářadí. Pracovníci zákaznické podpory se ti v nejkratší možné době ozvou a sdělí ti, kdy si budeš moci nářadí v aplikaci PRO360 zaregistrovat.

Co mám dělat, když nemůžu naskenovat výrobní štítek?

Pokud je štítek poškozený, může mít skener problém s jeho rozpoznáním. K tomu může dojít také za velmi špatných světelných podmínek, kdy skener nedokáže přečíst informace na štítku. V tom případě je možné produkt zaregistrovat ručně. Stačí klepnout na možnost Ruční zadání ve vyskakovacím okně na obrazovce. Je třeba zadat požadované informace (produktové a sériové číslo, či datum výroby u nabíječek uvedené na štítku, a datum nákupu) a poté dokončit registrační proces.

Jak mohu přenést své údaje ze staré platformy na PRO360?

O přenos údajů nářadí do aplikace PRO360 můžeš požádat přímo ve staré platformě. Ve svém starém účtu jdi do nabídky „Přenos údajů do PRO360“. Zde nám můžeš zaslat svůj požadavek.

Důležité: Před odesláním žádosti o přesun si musíš nejprve vytvořit účet v aplikaci PRO360. K potvrzení je třeba zadat SingleKey ID.

Jaké požadavky musím splňovat před žádostí o přenos údajů do PRO360?

1. Musíš mít vytvořené SingleKey ID.

2. Své SingleKey ID už jsi alespoň jednou použil(a) k přihlášení do PRO360 a vytvořil(a) si kompletní profil uživatele.

Pokud jsou oba požadavky splněné, můžeš požádat o přenos údajů ve starém portáluv nabídce s označením Přenos údajů do PRO360, kde následně uvedeš své SingleKey ID."

Po odeslání žádosti o přenos údajů mi nepřišel potvrzovací e-mail. Co mám dělat?

Nejprve zkus v doručené poště vyhledat naši e-mailovou adresu „mailgenerator.3YW@bosch.com“ a zkontroluj také složku spam.

Potvrzovací e-mail se odesílá na adresu uvedenou ve starém portálu, odkud se data mají přenášet. Pokud ti e-mail nepřišel, mohlo dojít k překlepu při zadávání e-mailové adresy. V tom případě o přenos údajů požádej znovu a zkontroluj, zda je e-mailová adresa zadaná správně.

Odkaz v potvrzovacím e-mailu nevedl k potvrzovací zprávě. Byla žádost o přenos údajů úspěšná?

Aby odkaz správně fungoval, musíš být ve starém portálu přihlášen(a) v okamžiku, kdy klikneš na odkaz. Proto se nejprve přihlas do starého portálu a poté na odkaz klikni, nebo jej vykopíruj z e-mailu a vlož do adresového řádku v prohlížeči.

Důležité je pro přihlášení do starého portálu a otevření odkazu používat stejný prohlížeč (např. Firefox nebo Chrome).

Jak dlouho přenos údajů probíhá a kde se mohu podívat na aktuální stav?

Přenos údajů do PRO360 probíhá několikrát za den. Pokud se sejde větší množství žádostí, může dokončení přenosu trvat i několik pracovních dní.

Stav zpracování své žádosti zjistíš ve starém portálu zde.

Již před nějakou dobou jsem obdržel(a) potvrzovací e-mail a aktivoval(a) žádost přes daný odkaz, ale stále v aplikaci PRO360 nevidím své údaje. Co mám dělat?

Nejprve si ověř, že splňuješ všechny požadavky pro přenos dat: „Jaké požadavky musím splňovat před žádostí o přenos údajů do PRO360?“

Pokud požadavky splňuješ, ujisti se, že jsi žádost správně a kompletně potvrdil(a) přes odkaz v e-mailu: „Odkaz v potvrzovacím e-mail nevedl k potvrzovací zprávě.“

Pokud k přenosu údajů nedojde do 2 až 3 dnů po splnění výše uvedených požadavků, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.

Mé údaje nebyly do PRO360 přeneseny kompletně. Co můžu udělat?

Pokud je ve starém portálu nějaké nářadí zadané dvakrát (shodná kombinace produktového a sériového čísla), do aplikace PRO360 se přenese pouze jednou. Jestliže ale v aplikaci PRO360 některé nářadí po přenosu údajů chybí, obrať se na naši zákaznickou podporu.

Chtěl(a) bych si změnit e-mailovou adresu / SingleKey ID pro přenos údajů. Jak mám postupovat?

V tom případě požádej ve starém portálu znovu o přenos údajů a zadej zvolenou e-mailovou adresu či SingleKey ID. Dodatečná úprava přes zákaznickou podporu bohužel není možná.

* Google Play a logo Google Play jsou značky společnosti Google LLC.

* Apple a logo Apple jsou značky společnosti Apple Inc.