Zaregistruj své 18V nářadí Bosch Professional do PRO360, získej body na svůj účet a vyměň je za hodnotné odměny. V období od 10. 01. 2024 do 31. 08. 2024 získáš k vybraným 18V produktům EXTRA 50 bodů!
Začni se správou svého elektrického nářadí a získej snadný přístup ke všem výhodám a službám ještě dnes.
Bezplatné použití desktopové verze >
Od července 2022 bude registrace nového nářadí možná pouze přes PRO360.
Data k nářadí a zárukám zadaná na starém původním portále samozřejmě budou platit i po uplynutí tohoto data. Nicméně, pokud máš na staré platformě registrované nářadí či akumulátor, doporučujeme požádat o přenos údajů do PRO360. Ukládej si své nářadí pohodlně na jednom místě!
PRO360 je bezplatný portál na prodloužení záruky na nářadí, měřicí přístroje, akumulátory a nabíječky z nabídky Bosch Professional. Po registraci lze využívat všech stávajících i budoucích služeb.
Aplikace PRO360 používá k přihlášení SingleKey ID.
Existují dvě možnosti:
- A. Již máš své SingleKey ID. V minulosti sis ho vytvořil(a) na jiné platformě, která využívá stejný proces přihlašování, jako je třeba MyBosch (koncoví uživatelé) nebo B2B Portal (prodejci). =>> V tomto případě stačí kliknout na „Přihlaš se svým SingleKey ID“, zadat e-mailovou adresu a heslo a je to!
- B. Ještě nemáš SingleKey ID. Pokud jsi tento způsob přihlašování ještě nepoužíval(a), klikni na tlačítko „Registrovat nové SingleKey ID“. Zadej svou e-mailovou adresu, heslo (dvakrát*) a klikni na potvrzovací tlačítko pro dokončení registrace. Do e-mailové schránky ti přijde zpráva se žádostí o potvrzení tvého účtu. Po potvrzení SingleKey ID se můžeš přihlásit přes přihlašovací stránku aplikace PRO360.
* Heslo musí splňovat několik podmínek: více než 10 znaků, číslice, speciální znak a velké písmeno.
SingleKey ID je nové přihlašování ke všem aplikacím Bosch.IO GmbH, ke kterému stačí jen e-mail a heslo.Zdesi můžeš vytvořit své vlastní SingleKey ID a začít s ním používat PRO360.
Na jednu e-mailovou adresu lze registrovat pouze jedno SingleKey ID. Pokud si nepamatuješ heslo, můžeš si jej obnovit na přihlašovací stránce.
Na počítač či laptop není třeba instalovat žádný speciální software. PRO360 je dostupná z jakéhokoli počítače s funkčním připojením k internetu přes prohlížeč. Pokud chceš používat mobilní aplikaci, je třeba si do chytrého telefonu stáhnout aplikaci PRO360 z obchodu App Store nebo Playstore.
Aplikaci si můžeš stáhnout v obchodě Google Play, pokud máš telefon s Android, nebo v Apple Store, pokud máš iPhone. Aplikace pro koncové uživatele se nazývá Bosch PRO360. Aplikace pro naše partnery (prodejce) se jmenuje Bosch PRO360 B2B.
Aplikace Bosch PRO360 je určena pro koncové uživatele: soukromé, profesionální nebo firemní uživatele. Každý z těchto uživatelů si provádí svou registraci záruky pro nářadí, které využívá
- Pro Android – stáhnout zde
- Pro iOS (iPhone) – stáhnout zde
Aplikace Bosch PRO360 B2B je určena pro prodejce: registrované prodejce a neregistrované přeprodejce. Ti provádějí registraci záruky za své uživatele.
- Pro Android – stáhnout zde
- Pro iOS (iPhone) – stáhnout zde
Nejprve musíš specifikovat, jaký typ prodávajícího jsi:
přeprodávající, nebo prodejce. Prodejcem je firma, která má se společností Bosch smluvní vztah a kupuje nářadí přímo od ní. V tom případě účet pro prodejce vytváří správci společnosti Bosch. Obrať se na svého obchodního zástupce ve společnosti Bosch a požádej ho o vytvoření účtu. Nezapomeň uvést své SingleKey ID.
Správci ti vytvoří účet a předvyplní všechny potřebné informace. Po prvním přihlášení tvým SingleKey ID si budeš moci tyto informace zobrazit a v případě potřeby je opravit. Upravovat nelze pouze tato pole: zákaznické číslo Bosch, zemi a e-mailovou adresu.
Přeprodávájícím je firma, která nemá smluvní vztah se společností Bosch a pravděpodobně nářadí kupuje od jiných prodejců. V tomto případě:
Zaregistruj si nové SingleKey ID (pokud ho již nemáš) a vytvoř si svůj účet. Na konci procesu registrace se zobrazí zpráva, že tvůj účet musí během následujících 3 pracovních dní potvrdit společnost Bosch.
Díky sdílení seznamu položek nářadí může prodejce v rámci své nabídky služeb zaregistrovat v aplikaci PRO360 zakoupené zboží a jeho seznam pak sdílet se zákazníkem. Smyslem této funkce je umožnit prodejci a zákazníkovi pracovat se stejnými daty či k nim mít přístup.
Pro sdílení seznamu položek je třeba splnit následující požadavky:
- Existující profil prodejce v PRO360
- Zákazník je již úspěšně registrovaný v PRO360
- Prodejce zná e-mailovou adresu profilu zákazníka v PRO360"
Pokud chceš registrovat nářadí Bosch pro kutily (zelené nebo zahradní nářadí), přejdi na webovou stránku pro kutily a klikni na MyBosch.
Pokud chceš registrovat nářadí Dremel, přejdi na webovou stránku Dremel a klikni na MyDremel.
Pokud chceš registrovat nářadí nebo měřicí přístroje Bosch Professional (včetně akumulátorů a nabíječek), máš 2 možnosti:
1. Stáhni si do telefonu aplikaci Bosch PRO360. Nabízíme zdarma verzi pro Android i iOS, které lze stáhnout z obchodu s aplikacemi. Více podrobností k aplikaci najdeš na webové stránce.
2. Můžeš se také zaregistrovat ve webové aplikaci Bosch PRO360: pro360ee.bosch-professional.com
Pro prodloužení záruky přes PRO360 je nutné registrovat nářadí a akumulátor samostatně. Každý produkt je opatřen kódem a jedinečným sériovým číslem, které je třeba v aplikaci zadat. Pokud jsi si však zakoupil sadu, která obsahuje více produktů (nářadí, akumulátory, nabíječky), můžeš je všechny zaregistrovat v jednom kroku. Stačí začít registrovat jednu položku a systém vyhledá všechny související produkty.
Naše záruční podmínky najdeš v Nastavení v aplikaci a na našich webových stránkách na tomto odkazu.
Prodloužení záruky společnost Bosch Power Tools umožňuje po dobu 4 týdnů od nákupu a zaregistrování nářadí do PRO360. Pokud je registrace neúspěšná, zkontroluj, zda jsou zadány všechny potřebné údaje (číslo produktu a sériové číslo, u nabíječek i datum výroby) a zda v den registrace neuplynuly více než 4 týdny (28 dní) od nákupu. Pro další pomoc kontaktuj zákaznickou podporu na +420 261 300 482, e-mail:infoPT@cz.bosch.com.
To se někdy stává. Znamená to, že databáze produktů není aktuální a registraci tohoto konkrétního produktu musíme udělit povolení. V tom případě je třeba kontaktovat zákaznickou podporu a sdělit jí produktové a sériové číslo i název nářadí. Pracovníci zákaznické podpory se ti v nejkratší možné době ozvou a sdělí ti, kdy si budeš moci nářadí v aplikaci PRO360 zaregistrovat.
Pokud je štítek poškozený, může mít skener problém s jeho rozpoznáním. K tomu může dojít také za velmi špatných světelných podmínek, kdy skener nedokáže přečíst informace na štítku. V tom případě je možné produkt zaregistrovat ručně. Stačí klepnout na možnost Ruční zadání ve vyskakovacím okně na obrazovce. Je třeba zadat požadované informace (produktové a sériové číslo, či datum výroby u nabíječek uvedené na štítku, a datum nákupu) a poté dokončit registrační proces.
O přenos údajů nářadí do aplikace PRO360 můžeš požádat přímo ve staré platformě. Ve svém starém účtu jdi do nabídky „Přenos údajů do PRO360“. Zde nám můžeš zaslat svůj požadavek.
Důležité: Před odesláním žádosti o přesun si musíš nejprve vytvořit účet v aplikaci PRO360. K potvrzení je třeba zadat SingleKey ID.
1. Musíš mít vytvořené SingleKey ID.
2. Své SingleKey ID už jsi alespoň jednou použil(a) k přihlášení do PRO360 a vytvořil(a) si kompletní profil uživatele.
Pokud jsou oba požadavky splněné, můžeš požádat o přenos údajů ve starém portáluv nabídce s označením Přenos údajů do PRO360, kde následně uvedeš své SingleKey ID."
Nejprve zkus v doručené poště vyhledat naši e-mailovou adresu „mailgenerator.3YW@bosch.com“ a zkontroluj také složku spam.
Potvrzovací e-mail se odesílá na adresu uvedenou ve starém portálu, odkud se data mají přenášet. Pokud ti e-mail nepřišel, mohlo dojít k překlepu při zadávání e-mailové adresy. V tom případě o přenos údajů požádej znovu a zkontroluj, zda je e-mailová adresa zadaná správně.
Aby odkaz správně fungoval, musíš být ve starém portálu přihlášen(a) v okamžiku, kdy klikneš na odkaz. Proto se nejprve přihlas do starého portálu a poté na odkaz klikni, nebo jej vykopíruj z e-mailu a vlož do adresového řádku v prohlížeči.
Důležité je pro přihlášení do starého portálu a otevření odkazu používat stejný prohlížeč (např. Firefox nebo Chrome).
Přenos údajů do PRO360 probíhá několikrát za den. Pokud se sejde větší množství žádostí, může dokončení přenosu trvat i několik pracovních dní.
Stav zpracování své žádosti zjistíš ve starém portálu zde.
Nejprve si ověř, že splňuješ všechny požadavky pro přenos dat: „Jaké požadavky musím splňovat před žádostí o přenos údajů do PRO360?“
Pokud požadavky splňuješ, ujisti se, že jsi žádost správně a kompletně potvrdil(a) přes odkaz v e-mailu: „Odkaz v potvrzovacím e-mail nevedl k potvrzovací zprávě.“
Pokud k přenosu údajů nedojde do 2 až 3 dnů po splnění výše uvedených požadavků, kontaktuj prosím naši zákaznickou podporu.
Pokud je ve starém portálu nějaké nářadí zadané dvakrát (shodná kombinace produktového a sériového čísla), do aplikace PRO360 se přenese pouze jednou. Jestliže ale v aplikaci PRO360 některé nářadí po přenosu údajů chybí, obrať se na naši zákaznickou podporu.
V tom případě požádej ve starém portálu znovu o přenos údajů a zadej zvolenou e-mailovou adresu či SingleKey ID. Dodatečná úprava přes zákaznickou podporu bohužel není možná.
* Google Play a logo Google Play jsou značky společnosti Google LLC.
* Apple a logo Apple jsou značky společnosti Apple Inc.