Často kladené otázky

Zde dostaneš odpovědi na nejčastěji kladené otázky k našim produktům a službám. Otázky a odpovědi jsou řazeny přehledně podle témat – tak najdeš rychleji co hledáš.

Vše o nákupu

Je potřeba se registrovat před nákupem na e-shopu?

Ne, není. K vytvoření objednávky ani k samotnému nákupu není vyžadována registrace.

Nicméně jako registrovaný uživatel se staneš členem klubu profesionálů Bosch a získáš výhody navíc. Více zde.

Vznikl mi nějaký účet udělením souhlasu k zasílání novinek?

Ne, udělením souhlasu k zasílání novinek, uživateli nevzniká žádný účet.

Jaké jsou dodací podmínky?

Z našeho E-shopu www.bosch-shop.cz dodáváme pouze na území ČR.
Cena poštovného je 121,- Kč včetně DPH.
Objednávky od hodnoty 5000,- Kč doručujeme zdarma.
Standardně doručujeme do druhého pracovního dne.

Pro více informací o dopravě, cenách dopravy a časech doručení klikněte zde.

Jak můžu na e-shopu zaplatit?

Za objednávku je možné zaplatit bankovním převodem, na dobírku, nebo kartou Visa, MasterCard, či Maestro. Více v sekci platební podmínky.

Mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Okamžikem potvrzení objednávky v posledním kroku košíku dojde k odeslání objednávky na sklad. V tento moment již nelze objednávku změnit, pouze zrušit.

Zrušit objednávku můžeš kontaktováním Zákaznického centra - telefonicky +420 261 300 482 vždy od pondělí do pátku mezi 9:00 a 17:00 nebo e-mailem shop@cz.bosch.com kdykoliv.

Po zrušení objednávky ti přijde Potvrzení o zrušení objednávky na tvůj e-mail.
Pokud byla objednávka uhrazena, platbu ti vrátíme zpět na kartu, nebo na tvůj bankovní účet podle zvoleného způsobu platby.

Nedaří se mi odeslat objednávku. Pomůže mi někdo?

V případě, že se ti nedaří dokončit objednávku, prověř nejdříve, že máš vyplněné veškeré povinné údaje, či zadáváš správné platební údaje. Stále se nedaří odeslat objednávku? Kontaktuj prosím naše Zákaznické centrum na lince +420 261 300 482 od pondělí do pátku mezi 9:00 až 17:00 nebo e-mailem na adresu shop@cz.bosch.com

Na e-maily odpovídáme v pracovní době.

Jaká je záruka na produkty Bosch Professional?

Prolouženou záruku na 3 roky získáš po registraci nářadí v PRO360. Více zde.

Mohu mít jinou doručovací a fakturační adresu?

Ano, to není problém.
Doručovací adresu vyplníš v druhém kroku Košíku s názvem Informace.
V posledním kroku Košíku s názvem Platba je možné doplnit odlišnou fakturační adresu.

Co je Klub profesionálů Bosch a jaké jsou jeho výhody?

Pomocí registrace se můžeš zařadit do Klubu profesionálů Bosch. Díky členství v Klubu Bosch získáš mnoho výhod, například dopravu zdarma na všechny objednávky, nebo přehlednou správu všech objednávek na jednom místě.

Kde ve světě mohu koupit Bosch produkty?

Přehled celosvětové dostupnosti Bosch elektrického nářadí je dostupný na této stránce. 

Jaké všechny informace jsou požadovány k souhlasu se zasíláním novinek?

K zasílání novinek potřebujeme jen platnou e-mailovou adresu, kam budeme posílat novinky a souhlas se zasíláním novinek.

Další otázky k nakupování na e-shopu www.bosch-shop.cz?

Rádi zodpovíme na naší zákaznické lince:

Telefonické dotazy: +420 261 300 482 pondělí až pátek od 8:00 do 17:00.

e-mailové dotazy: shop@cz.bosch.com

Na e-mailové dotazy odpovídáme v pracovní době: pondělí až pátek od 8:00 do 17:00.

Doručení a doprava

Kdy mi doručíte objednávku?

Standardně doručujeme do druhého pracovního dne.

V praxi to znamená, že objednávky přijaté do 10:30 doručujeme následující pracovní den.

Objednávky přijaté po 10:30 doručujeme až druhý pracovní den.

Více informací o možnostech dodání v našich dodacích podmínkách.

Dodáváte i do zahraničí?

Zatím ne, momentálně prodáváme pouze na území ČR. Přehled celosvětové dostupnosti Bosch elektrického nářadí je dostupný na této stránce. 

Kolik je poštovné a balné?

U nás si balné neúčtujeme. Poštovné platí neregistrovaný zákazník do hodnoty objednávky nižší než 5000,- Kč a stojí 121,- Kč. Více informací v dodacích podmínkách.

Zjistím někde co se s mojí objednávkou děje?

V průběhu celého objednávkového procesu s tebou budeme komunikovat e-mailem. Aktuální informace o tvé objednávce najdeš vždy v tvé mailové schránce. Pošleme ti e-mail jakmile objednávku přijmeme, pak ti pošleme e-mail, že jsme objednávku připravili a předali přepravci. Následně s tebou bude komunikovat přepravce DPD. Obdržíš také e-mail s předpokládaným termínem doručení a v den doručení tě bude kontaktovat formou SMS přepravce. V SMS najdeš také možnost změnit datum a místo doručení.

Mohu vrátit objednáné zboží?

Ano, spokojený zákazník je pro nás na prvním místě. Po celou dobu od vývoje, přes výrobu až po samotný prodej klademe důraz na maximální spokojenost našeho zákazníka. Pokud se i přes to stane, že nejsi s objednaným elektrickým nářadím Bosch spokojený, můžeš nám jej do 14 dní zdarma vrátit.

Více informací jak proces vrácení funguje, najdeš v sekci vrácení zboží.

V rámci vánoční kampaně 2024 nazvané „Tipy na vánoční dárky“ pro objednávky uzavřené v období 01.11.2024 do 31.12.2024 platí prodloužená doba na vrácení zboží na 30 dnů, viz Všeobecné obchodní podmínky odstavec 5.7.

Reklamace

Jak mám postupovat při reklamaci?

Vyplň prosím online formulář objednání opravy a my se o vše postaráme.

Jaké jsou všeobecné záruční podmínky?

Nákupem u nás na e-shopu automaticky získáváš záruku na nové zboží 24 měsíců. Také na opravené nářadí získávají naši zákazníci záruku. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách.

Jaké dokumenty potřebuji k reklamaci?

- Kopii prodejního dokladu
- Certifikát prodloužené záruky (pokud byl stroj zakoupen mimo náš e-shop www.bosch-shop.cz, případně byla-li záruka prodloužena).

Pro reklamaci prosím použij online formulář objednání opravy.

Je nutné zaslat k reklamaci kompletní výrobek včetně všech jeho součástí?

Ano, výrobek doporučujeme reklamovat včetně všech jeho součástí a příslušenství (nabíječky, akumulátory…),protože i ty můžou být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné fungování stroje.

Potřebuji vracet zboží v originálním obalu?

K reklamaci originální obal není třeba, ale doporučujeme zboží vracet v originál balení, které je uzpůsobeno tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.

Mohu si při reklamaci zvolit, jestli chci nový produkt nebo vrátit peníze?

Ano, právem i povinností kupujícího je uvést jeho požadavek na způsob vyřízení reklamace. O oprávněnosti požadavku a výsledném způsobu vyřízení reklamace rozhodne servisní středisko.

Dorazilo mi zboží v poškozeném obalu

Při přijetí dodávky prosím vždy zkontroluj přepravní balení. V případě viditelného poškození přepravního obalu máš právo zásilku nepřevzít. Pokud se i přes to rozhodneš zásilku převzít, požaduj od kurýra písemné potvrzení o převzetí s výhradami. Foto dokumentace přepravního obalu před otevřením zásilky i stavu obsahu zásilky po jejím otevření, je důležitým předpokladem ke zdárnému řešení reklamace. Následně prosím kontaktuj naši zákaznickou linku +420 261 300 482

Ochrana soukromí

Informace k ochraně osobních údajů GDPR

Informace jak nakládáme s osobními údaji našich uživatelů a zákazníků najdeš v sekci GDPR.

Nastavení ochrany soukromí

Zde najdeš informace o tom, jak chráníme tvé osobní údaje.

Servis náhradních dílů

Proč bych měl používat originální uhlíky Bosch?

Pouze s originálními uhlíky ti tvé elektrické nářadí nabízí 100% kvalitu Bosch. Originál ti zaručuje tyto výhody:

- Až o 80 % delší životnost uhlíků

- Ochrana ostatních součástí přístroje před poškozením

- Záruka spolehlivého chodu přístroje

- Delší interval mezi výměnou uhlíků

- Delší celková životnost přístroje

Jak mám postupovat, když chci objednaný náhradní díl poslat zpátky?

Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíš vnější poškození balíku, přijetí odmítni, nebo ukaž poškození doručiteli.

Pokud při vybalení zboží zjistíš zjevné vady zaslaného předmětu, nebo že jsi si objednal nesprávný náhradní díl, informuj nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 14 dní).

Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádej povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu.

Kontakt na servisní linku:

e- mail: servis.naradi@cz.bosch.com
Tel.: +420 519 305 700
Po - Pá: 8:00–17:00

Jaký je rozdíl mezi náhradním dílem a příslušenstvím?

Náhradní díly jsou pevné součásti elektrického nářadí. Patří k jeho základní výbavě – bez nich není provoz možný. Náhradní díly jsou například: ozubené řemeny, šrouby, třmeny a uhlíky atd.

Příslušenství rozšiřuje funkce nebo jde také o doplňky, bez kterých může elektrické nářadí zcela normálně fungovat. K příslušenství patří např. pilový kotouč, kufřík, přídavná rukojeť, brusný papír, vrtáky atd.

Jaké jsou náklady na zaslání náhradních dílů?

U objednávek prostřednictvím servisního centra, tzn. telefonicky, e-mailem, dopisem nebo faxem, se na jednu zakázku účtuje paušální poplatek za dobírku 115,- (bez DPH).

Proč některý díl nemůžu najít, resp. vybrat v katalogu náhradních dílů?

To může mít tři důvody:

 

1. Jedná se o příslušenství, a nikoli náhradní díl. Přehled našeho příslušenství najdeš zde nebo přímo ve specializované prodejně.

2. Požadovaný díl patří k určité sestavě. V tomto případě je možné objednat pouze celou sestavu.

3. Požadovaný díl není k dispozici, příp. se již nedodává.

 

Pro získání přesnějších informací k dodacím lhůtám kontaktuj naši servisní linku:

tel.: +420 519 305 700;
Po - Pá: 8:00–17:00

Jak najdu správný náhradní díl k elektrickému nástroji?

V katalogu náhradních dílů najdeš všechny produktové výkresy našeho nářadí za posledních 25 let. Zde můžeš velmi jednoduše najít potřebný náhradní díl. Připrav si objednací číslo nářadí nebo jeho obchodní označení. Pro rychlé nalezení správného náhradního dílu vlož toto číslo do vyhledávacího pole.

Servis

Jak najdu pro své nářadí správný tuk a olej?

Pouze ve třech krocích najdete správné pokyny pro mazání v naší dokumentaci náhradních dílů a objednáte si odpovídající maziva pro své nářadí.

 

Krok 1: seznam náhradních dílů a rozkladový výkres pro příslušné nářadí

Využijte naše vyhledávání v katalogu náhradních dílů . Najděte si správný seznam náhradních dílů pro své nářadí podle názvu nebo typového čísla. Tak se dostanete k odpovídajícímu seznamu náhradních dílů a rozkladovému výkresu.

 

Krok 2: pokyny pro mazání

V části „Technické informace“ najdeš pokyny pro mazání pro příslušné nářadí s doplňujícími informacemi:

• desetimístné objednací číslo pro správný tuk/olej,

• pozici náhradního dílu, pomocí které můžeš mazané díly zcela jednoduše najít ve výkresu náhradních dílů

• údaj o typu a množství tuku/oleje potřebného k provedení opravy

• pokyny, jak máte díly při opravě správně namazat tukem/olejem.

Upozornění: Poznamenej si desetimístné objednací číslo pro objednání náhradního dílu

Krok 3: objednání tuku a oleje

Objednej správný tuk/olej společně s objednávkou náhradních dílů. Najdi objednací číslo přímo v seznamu náhradních dílů nářadí nebo přes kategorii „Informace o náhradních dílech“. Přidej ho do nákupního košíku.

Podrobný návod na vyhledávání tuků a olejů a dále jejich použití najdeš zde jako dokument PDF.

Platí pro opravy paušální cena?

Ne, ale postupujeme následovně: v případě záruky je oprava samozřejmě bezplatná.

V pozáruční době platí:

pokud jsou náklady na opravu menší než 30 % ceny nového zboží, provedeme opravu ihned. Na faktuře je uveden transparentní přehled nákladů na opravu.

Jsou-li náklady na opravu nad 30 % ceny nového zboží, dostaneš předběžný odhad nákladů.

Kromě toho máš také možnost udělit "souhlas předem":

již předem rozhodneš o tom, zda v případě ceny za opravu překračující 30 % má být nářadí např. odevzdáno k recyklaci anebo zdali si přeješ předběžný odhad nákladů.

Kde si mohu nechat přístroje opravit?

Nefunkční nářadí můžeš přímo odeslat do našeho servisního centra. Máš také možnost odevzdat jej v nejbližší specializované prodejně Bosch.

V případě přímého zaslání je důležité, aby byl k nářadí přiložen vyplněný objednávkový formulář opravy a tvá zakázka mohla být rychle zpracována.

Co se stane, když odmítnu předběžný odhad nákladů?

Můžeš se rozhodnout, zda nářadí zůstane v servisním centru a bude tam zrecyklováno, nebo zdali jej chceš zaslat neopravené zpět. V těchto případech účtujeme poplatek ve výši 200,– Kč vč. DPH.

Jak dlouho trvá oprava?

Zpravidla dostaneš opravené nářadí do tří, max. pěti pracovních dnů zpět.

Jaké jsou náklady na zaslání?

U záručních ani pozáručních oprav neplatíš náklady na zaslání nářadí zpět.

Údržbový servis

Kolik stojí údržba přístrojů?

Ceny za údržbu závisí na vynaložené práci. Proto je nelze stanovit paušálně. Pro další informace se prosím obrať na naši servisní linku.

Po - Pá: 8:00-17:00

Tel.: +420 519 305 70

Bosch Service Center PT
K Vápence 1621/16
692 01 Mikulov

Recyklační servis

Jsou přístroje, baterie a akumulátory Bosch registrované?

Jak přístroje, tak i baterie Bosch jsou registrované. Číslo WEEE (Waste Electrical and Electronic Equipment): DE-86520394. Registrační číslo akumulátorů je 21001568.

Je likvidace starých přístrojů, baterií a akumulátorů bezplatná?

Ano, likvidace je bezplatná. Staré přístroje můžeš odevzdat ve specializované prodejně.

Kalibrační servis

Jak dlouho trvá kalibrace?

U Bosch Power Tools můžeme využít rozsáhlou logistickou síť a optimálně organizované servisní procesy.

Stejně jako u opravy platí i pro kalibrační servis, že uživatel dostane přístroj zpět zpravidla nejpozději do pěti dní.

Lze využít kalibrační servis pro všechny značky Bosch Power Tools?

Kalibrační servis Bosch je nezávislý na značce. V prvé řadě se orientuje na naše vlastní značky „Bosch“ a „CST/Berger“. Abychom našim zákazníkům nabídli komplexní řešení, lze po domluvě kalibrovat i přístroje jiných výrobců.

Co stojí kalibrace přístrojů?

V našem prospektu ke kalibračnímu servisu najdete také aktuální ceník.

Nějaké další dotazy?

Nenašel jsi odpověď na tvůj dotaz? Tak se zeptej přímo našeho e-shop zákaznického centra! Jsme tady pro tebe vždy od pondělí do pátku mezi 9:00 a 17:00.
Zavolej nám na +420 261 300 482 nebo napiš e-mail na shop@cz.bosch.com. 
Rádi ti pomůžeme.