Vše o nákupu

Ne, není. K vytvoření objednávky ani k samotnému nákupu není vyžadována registrace.

Ne, udělením souhlasu k zasílání novinek, uživateli nevzniká žádný účet.


Z našeho E-shopu www.bosch-shop.cz dodáváme pouze na území ČR.
Cena poštovného a balného je 121,- Kč včetně DPH.
Objednávky od hodnoty 999,- Kč doručujeme zdarma.
Standardně doručujeme do druhého pracovního dne.

Pro více informací o dopravcích, cenách dopravy a časech doručení klikněte zde.

U nás je za objednávku možné zaplatit převodem, na dobírku nebo kartou Visa, MasterCard, Maestro. Více v sekci platební podmínky.

Okamžikem potvrzením objednávky v posledním kroku košíku, dojde k odeslání objednávky na sklad. V tento moment již nejde objednávku změnit pouze zrušit.

Zrušit objednávku můžeš kontaktováním Zákaznického centra - telefonicky +420 261 300 985 vždy od pondělí do pátku mezi 9:00 a 17:00 nebo E-mailem shop@cz.bosch.com kdykoliv.

Po zrušení objednávky ti přijde Potvrzení o zrušení objednávky na tvůj E-mail. Zaplacené peníze ti vrátíme zpět na kartu nebo na tvůj účet podle zvoleného způsobu platby.

V případě, že se nedaří dokončit nebo odeslat objednávku, prověř nejdříve, že máš vyplněné veškeré povinné údaje či zadáváš správné platební údaje. Stále se nedaří odeslat objednávku? Kontaktuj prosím naše Zákaznické centrum telefonem +420 261 300 985 od pondělí do pátku mezi 9:00 až 17:00 nebo E-mailem shop@cz.bosch.com

Na E-maily odpovíme v pracovní době.

Nákupem u nás na E-shopu získáváš Automaticky 3letou záruku na nářadí, přístroje a baterie. 3 letá záruka se nevztahuje na příslušenství.

Ano, to není problém. Při vyplňování doručovací adresy máme speciální dotaz, zda doručovací adresa je stejná jako fakturační adresa.

Bohužel, v tuto chvíli doručujeme pouze na platnou adresu v ČR. Nemáme v nabídce možnost doručení do výdejního místa.

Přehled celosvětové dostupnosti Bosch elektrického nářadí je dostupný na této stránce. 

K zasílání novinek potřebujeme jen platnou E-mailovou adresu, kam budeme posílat novinky a souhlas se zasíláním novinek.

Ráadi zodpovíme na naší zákaznické lince:

Telefonické dotazy: +420 261 300 985 Pondělí až Pátek od 9:00 do 17:00.

E-mailové dotazy: shop@cz.bosch.com

Na E-mailové dotazy odpovíme v pracovní době: Pondělí až Pátek od 9:00 do 17:00.



Doručení a doprava

Standardně doručujeme do druhého pracovního dne.

V praxi to znamená, objednávky přijaté do 11:00 doručujeme následující pracovní den.

Objednávky přijaté po 11:00 doručujeme až druhý pracovní den.

Více informací o možnostech dodání v našich Dodacích podmínkách.

Zatím ne, momentálně prodáváme pouze na území ČR. Přehled celosvětové dostupnosti Bosch elektrického nářadí je dostupný na této stránce. 

U nás si balné neúčtujeme. Poštovné platí zákazník do hodnoty objednávky nižší než 999,- Kč a stojí 121,- Kč. Více informací v Dodacích podmínkách.

V průběhu celého objednávkového procesu s tebou budeme komunikovat E-mailem. Aktuální informace o tvé objednávce najdeš vždy v tvé mailové schránce. Pošleme ti E-mail jakmile objednávku přijmeme, pak ti pošleme E-mail, že jsme objednávku připravili a předali přepravci. Následně s tebou bude komunikovat přepravce DPD. Dostaneš E-mail s předpokládaným termínem doručení a v den doručení tě bude kontaktovat formou SMS přepravce. V SMS najdeš ještě poslední možnost změnit datum a místo doručení.

Ano, spokojený zákazník je pro nás na prvním místě. Po celou dobu od vývoje, přes výrobu až po samotný prodej klademe důraz na maximální spokojenost našeho zákazníka. Přesto pokud se stane, že ty náš zákazník nejsi s objednaným elektrickým nářadím Bosch spokojený, můžeš nám jej do 14 dní zdarma vrátit.

Více informací jak proces vrácení funguje, najdeš v sekci Vrácení zboží.

Reklamace

Vyplň prosím online formulář objednání opravy a my se o vše postaráme.

Nákupem u nás na E-shopu Automaticky získáváš záruku na nové zboží 36 měsíců. Také na opravené nářadí získávají naši zákazníci záruku. Podrobné informace jsou uvedeny v aktuálních záručních podmínkách.

K reklamovanému výrobku přilož kopii prodejního dokladu. V online formuláři Objednání opravy do pole „poznámky a popis závady“ napiš, jak se závada projevuje. Pro reklamaci prosím použij Online formulář objednání opravy najdeš zde.

Ano, výrobek doporučujeme reklamovat včetně všech jeho součástí a příslušenství (nabíječky, akumulátory…),protože i ty můžou být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné fungování stroje.

K reklamaci originální obal není třeba, ale doporučujeme zboží vracet v originál balení, které je uzpůsobeno tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.

Ano, právem i povinností kupujícího je uvézt jeho požadavek na způsob vyřízení reklamace. O oprávněnosti požadavku a výsledném způsobu vyřízení reklamace rozhodne servisní středisko.

Při přijetí dodávky prosím vždy zkontroluj přepravní balení. V případě viditelného poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřevzít. Pokud se i přes to rozhodnete zásilku převzít, požadujte od kurýra písemné potvrzení o převzetí s výhradami. Foto dokumentace přepravního obalu před otevřením zásilky i stavu obsahu zásilky po jejím otevření, je důležitým předpokladem ke zdárnému řešení reklamace. Následně prosím kontaktujte naši zákaznickou linku +420 261 300 985

Ochrana soukromí

Informace jak nakládáme s osobními údaji našich uživatelů a zákazníků najdeš v sekci GDPR

Správu informací k ochraně soukromí naleznete v sekci Nastavení ochrany soukromí.

Servis náhradních dílů

Pouze s originálními uhlíky ti tvé elektrické nářadí nabízí 100% kvalitu Bosch. Originál ti zaručuje tyto výhody:

- Až o 80 % delší životnost uhlíků

- Ochrana ostatních součástí přístroje před poškozením

- Záruka spolehlivého chodu přístroje

- Delší interval mezi výměnou uhlíků

- Delší celková životnost přístroje

Pokud při dodání zásilky s náhradním dílem zjistíš vnější poškození balíku, přijetí odmítni, nebo ukaž poškození doručiteli.

Pokud při vybalení zboží zjistíš zjevné vady zaslaného předmětu, nebo že jsi si objednal nesprávný náhradní díl, informuj nás prosím co nejrychleji (nejpozději do 14 dní).

Před zpětným odesláním si u nás bezpodmínečně vyžádej povolení vratky s uvedením čísla dodacího listu.

Kontakt na servisní linku:

E-mail: servis.naradi@cz.bosch.com
Tel.: +420 519 305 700
Po - Pá: 8:00–17:00

Náhradní díly jsou pevné součásti elektrického nářadí. Patří k jeho základní výbavě – bez nich není provoz možný. Náhradní díly jsou například: ozubené řemeny, šrouby, třmeny a uhlíky atd.

Příslušenství rozšiřuje funkce nebo jde také o doplňky, bez kterých může elektrické nářadí zcela normálně fungovat. K příslušenství patří např. pilový kotouč, kufřík, přídavná rukojeť, brusný papír, vrtáky atd.

U objednávek prostřednictvím servisního centra, tzn. telefonicky, e-mailem, dopisem nebo faxem, se na jednu zakázku účtuje paušální poplatek za dobírku 115,- (bez DPH).

To může mít tři důvody:

 

1. Jedná se o příslušenství, a nikoli náhradní díl. Přehled našeho příslušenství najdeš nahttp://www.bosch-pt.cz/accboptocs2-cz/Category.jsp nebo přímo ve specializované prodejně.

2. Požadovaný díl patří k určité sestavě. V tomto případě je možné objednat pouze celou sestavu.

3. Požadovaný díl není k dispozici, příp. se již nedodává.

 

Pro získání přesnějších informací k dodacím lhůtám kontaktuj naši servisní linku:

tel.: +420 519 305 700;
Po - Pá: 8:00–17:00

V katalogu náhradních dílů najdeš všechny produktové výkresy našeho nářadí za posledních 25 let. Zde můžeš velmi jednoduše najít potřebný náhradní díl. Připrav si objednací číslo nářadí nebo jeho obchodní označení. Pro rychlé nalezení správného náhradního dílu vlož toto číslo do vyhledávacího pole.

Servis:

Pouze ve třech krocích najdete správné pokyny pro mazání v naší dokumentaci náhradních dílů a objednáte si odpovídající maziva pro své nářadí.

 

Krok 1: seznam náhradních dílů a rozkladový výkres pro příslušné nářadí

Využijte naše vyhledávání v katalogu náhradních dílů . Najděte si správný seznam náhradních dílů pro své nářadí podle názvu nebo typového čísla. Tak se dostanete k odpovídajícímu seznamu náhradních dílů a rozkladovému výkresu.

 

Krok 2: pokyny pro mazání

V části „Technické informace“ najdeš pokyny pro mazání pro příslušné nářadí s doplňujícími informacemi:

• desetimístné objednací číslo pro správný tuk/olej,

• pozici náhradního dílu, pomocí které můžeš mazané díly zcela jednoduše najít ve výkresu náhradních dílů

• údaj o typu a množství tuku/oleje potřebného k provedení opravy

• pokyny, jak máte díly při opravě správně namazat tukem/olejem.

Upozornění: Poznamenej si desetimístné objednací číslo pro objednání náhradního dílu

Krok 3: objednání tuku a oleje

Objednej správný tuk/olej společně s objednávkou náhradních dílů. Najdi objednací číslo přímo v seznamu náhradních dílů nářadí nebo přes kategorii „Informace o náhradních dílech“. Přidej ho do nákupního košíku.

Podrobný návod na vyhledávání tuků a olejů a dále jejich použití najdeš zde jako dokument PDF.

Ne, ale postupujeme následovně: v případě záruky je oprava samozřejmě bezplatná.

V pozáruční době platí:

pokud jsou náklady na opravu menší než 30 % ceny nového zboží, provedeme opravu ihned. Na faktuře je uveden transparentní přehled nákladů na opravu.

Jsou-li náklady na opravu nad 30 % ceny nového zboží, dostaneš předběžný odhad nákladů.

Kromě toho máš také možnost udělit "souhlas předem":

již předem rozhodneš o tom, zda v případě ceny za opravu překračující 30 % má být nářadí např. odevzdáno k recyklaci anebo zdali si přeješ předběžný odhad nákladů.

Nefunkční nářadí můžeš přímo odeslat do našeho servisního centra. Máš také možnost odevzdat jej v nejbližší specializované prodejně Bosch.

V případě přímého zaslání je důležité, aby byl k nářadí přiložen vyplněný objednávkový formulář opravy a tvá zakázka mohla být rychle zpracována.

Můžeš se rozhodnout, zda nářadí zůstane v servisním centru a bude tam zrecyklováno, nebo zdali jej chceš zaslat neopravené zpět. V těchto případech účtujeme poplatek ve výši 200,– Kč vč. DPH.

Zpravidla dostaneš opravené nářadí do tří, max. pěti pracovních dnů zpět.

U záručních ani pozáručních oprav neplatíš náklady na zaslání nářadí zpět.

Údržbový servis

Ceny za údržbu závisejí na vynaložené práci. Proto je nelze stanovit paušálně. Pro další informace se prosím obrať na naši servisní linku.

Tel.: +420 519 305 700

Fax: +420 519 305 705

Po - Pá: 8:00-17:00

Bosch Service Center PT

K Vápence 1621/16

692 01 Mikulov

Recyklační servis

Jak přístroje, tak i baterie Bosch jsou registrované. Číslo WEEE (Waste Electrical and Electronic Equipment) zní: DE-86520394. Registrační číslo akumulátorů je 21001568

Ano, likvidace je bezplatná. Staré přístroje můžeš odevzdat ve specializované prodejně.

Kalibrační servis:

U Bosch Power Tools můžeme využít rozsáhlou logistickou síť a optimálně organizované servisní procesy.

Stejně jako u opravy platí i pro kalibrační servis, že uživatel dostane přístroj zpět zpravidla nejpozději do pěti dní.

Kalibrační servis Bosch je nezávislý na značce. V prvé řadě se orientuje na naše vlastní značky „Bosch“ a „CST/Berger“. Abychom našim zákazníkům nabídli komplexní řešení, lze po domluvě kalibrovat i přístroje jiných výrobců.

V našem prospektu ke kalibračnímu servisu najdete také aktuální ceník.

+420 261 300 985

E-shop zákaznické centrum

Pondělí až Pátek od 9:00 do 17:00

Pošli nám E-mail