I když věnujeme maximální úsilí celému procesu výroby našeho Bosch nářadí, občas se vloudí chyba a něco nefunguje.

Přestalo Vám v záruční době fungovat Vaše oblíbení nářadí?  Nezoufejte, prostě jen zabalte nefunkční nářadí zpět do krabice, opatrně, aby se nic při přepravě nepoškodilo.

Vyplňte online formulář objednání opravy, kde do pole „poznámky a popis závady“ napište, jak se závada projevuje. Na Váš E-mail přijde potvrzení o přijetí požadavku. Pak už stačí jen počkat, než kurýr ve Vámi zvoleném termínu vyzvedne balík. O průběhu opravy Vás budeme informovat e-mailem. Vyřízenou reklamaci Vám pošleme kurýrem zpět.

Za vyzvednutí ani za opětovné doručení nic neplatíte.

Nejčastější dotazy:

Zakoupil jsem zboží a není funkční?

Vyplň prosím formulář Online objednání opravy a my se o vše postaráme.

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

K reklamovanému výrobku přilož kopii prodejního dokladu. Do pole „poznámky a popis závady“ napiš, jak se závada projevuje. Online formulář objednání dopravy najdeš zde.

Je nutné zaslat k reklamaci kompletní výrobek včetně všech jeho součástí?

Ano, výrobek doporučujeme reklamovat včetně všech jeho součástí a příslušenství (nabíječky, akumulátory…), protože i ty můžou být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné fungování stroje.

Potřebuji vracet zboží v originálním obalu?

K reklamaci originální obal není třeba, ale doporučujeme zboží vracet v originál balení, které je uzpůsobeno tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.

Mohu si při reklamaci zvolit, jestli chci nový produkt nebo vrátit peníze?

Ano, právem i povinností kupujícího je uvézt jeho požadavek na způsob vyřízení reklamace. O oprávněnosti požadavku a výsledném způsobu vyřízení reklamace rozhodne servisní středisko.

Dorazilo mi zboží v poškozeném obalu

Při přijetí dodávky prosím vždy zkontrolujete přepravní balení.  V případě viditelného poškození přepravního obalu máte právo zásilku nepřevzít. Pokud se i přes to rozhodnete zásilku převzít, požadujte od kurýra písemné potvrzení o převzetí s výhradami. Fotodokumentace přepravního obalu před otevřením zásilky i stavu obsahu zásilky po jejím otevření, je důležitým předpokladem ke zdárnému řešení reklamace. Následně prosím kontaktujte naši zákaznickou linku +420 261 300 985.

 

Návod na přípravu balíku pro vyzvednutí kurýrem

  1. Zvol vhodnou tloušťku krabice s ohledem na hmotnost a charakter zboží. Pokud zboží zasíláš v krabici, ve které ti bylo doručeno, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozená.
  2. Pokud v balíku posíláš více kusů, odděl je tlumícím materiálem, např. polystyrenem nebo bublinkovou folií.
  3. Prostor v krabici také vyplň ze všech stran výplňovým materiálem (včetně dna i vrchní části), aby se zboží během přepravy nepohybovalo. Deformační zóny balíku (rohy a hrany) zpevni ideálně přesně padnoucím polystyrenem nebo vhodnou alternativou.
  4. Upozorňujeme, že přeprava zásilek obsahující Li-On akumulátory s kapacitou větší než 100 Wh se řídí speciálními podmínkami. Podrobnější pokyny najdeš zde.
  5. Do balíku vlož dokumenty potřebné k reklamaci.
  6. Balík zalep lepicí páskou do tvaru H, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.

 HOTOVO !