Reklamace


I když věnujeme maximální úsilí celému procesu výroby našeho Bosch nářadí, občas se vloudí chyba a něco nefunguje.

Přestalo Vám v záruční době fungovat Vaše oblíbení nářadí? Nezoufejte, prostě jen zabalte nefunkční nářadí zpět do krabice, opatrně, aby se nic při přepravě nepoškodilo.

Vyplňte online formulář objednání opravy, kde do pole „poznámky a popis závady“ napište, jak se závada projevuje. Na Váš E-mail přijde potvrzení o přijetí požadavku. Pak už stačí jen počkat, než kurýr ve Vámi zvoleném termínu vyzvedne balík. O průběhu opravy Vás budeme informovat e-mailem. Vyřízenou reklamaci Vám pošleme kurýrem zpět.

Za vyzvednutí ani za opětovné doručení nic neplatíte.

Nejčastější dotazy

Zakoupil jsem zboží a není funkční

Vyplň prosím formulář online objednání opravy a my se o vše postaráme.

Jaké dokumenty potřebuji k reklamaci?

- Kopii prodejního dokladu
- Certifikát prodloužené záruky (pokud byl stroj zakoupen mimo náš e-shopwww.bosch-shop.cz, případně byla-li záruka prodloužena).

Pro reklamaci prosím použij online formulář objednání opravy.

Je nutné zaslat k reklamaci kompletní výrobek včetně všech jeho součástí?

Ano, výrobek doporučujeme reklamovat včetně všech jeho součástí a příslušenství (nabíječky, akumulátory…), protože i ty můžou být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné fungování stroje.

Potřebuji vracet zboží v originálním obalu?

K reklamaci originální obal není třeba, ale doporučujeme zboží vracet v originál balení, které je uzpůsobeno tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.

Mohu si při reklamaci zvolit, jestli chci nový produkt nebo vrátit peníze?

Ano, právem i povinností kupujícího je uvést jeho požadavek na způsob vyřízení reklamace. O oprávněnosti požadavku a výsledném způsobu vyřízení reklamace rozhodne servisní středisko.

Dorazilo mi zboží v poškozeném obalu

Při přijetí dodávky prosím vždy zkontroluj přepravní balení.  V případě viditelného poškození přepravního obalu máš právo zásilku nepřevzít. Pokud se i přes to rozhodneš zásilku převzít, požadujte od kurýra písemné potvrzení o převzetí s výhradami. Fotodokumentace přepravního obalu před otevřením zásilky i stavu obsahu zásilky po jejím otevření, je důležitým předpokladem ke zdárnému řešení reklamace. Následně prosím kontaktuj naši zákaznickou linku + 420 519 305 700

Návod na přípravu balíku pro vyzvednutí kurýrem