Ajaj! Vypadá to, že jsi narazil na problém

Neměj obavy – pokud je problém na naší straně, náš tým problém co nejdříve vyřeší.

Co můžeš dělat?

  • Zkontroluj URL adresu
  • Použij vyhledávač produktů
  • Zkontroluj naše FAQs
  • Kontaktuj nás - rádi pomůžeme

Často kladené otázky

Odpovědi na nejčastější otázky

Nedaří se mi odeslat objednávku. Pomůže mi někdo?
V případě, že se ti nedaří dokončit objednávku, prověř nejdříve, že máš vyplněné veškeré povinné údaje, či zadáváš správné platební údaje. Stále se nedaří odeslat objednávku? Kontaktuj prosím naše Zákaznické centrum na lince +420 261 300 985 od pondělí do pátku mezi 9:00 až 17:00 nebo e-mailem na adresu shop@cz.bosch.com. Na e-maily odpovídáme v pracovní době.
Jak se spojím se zákaznickou podporou?
Naše zákaznická linka e-shopu Bosch elektrické nářadí je tu pro tebe vždy od pondělí do pátku mezi 9:00 a 17:00. Zavolej nám na +420 261 300 985 nebo napiš e-mail na shop@cz.bosch.com. Rádi Ti pomůžeme.
Zjistím někde, co se s mojí objednávkou děje?
V průběhu celého objednávkového procesu s tebou budeme komunikovat e-mailem. Aktuální informace o tvé objednávce najdeš vždy v tvé mailové schránce. Pošleme ti e-mail jakmile objednávku přijmeme, pak ti pošleme e-mail, že jsme objednávku připravili a předali přepravci. Následně s tebou bude komunikovat přepravce DPD. Obdržíš také e-mail s předpokládaným termínem doručení a v den doručení tě bude kontaktovat formou SMS přepravce. V SMS najdeš také možnost změnit datum a místo doručení.
Kde si mohu nechat přístroje opravit?
Nefunkční nářadí můžeš přímo odeslat do našeho servisního centra. Máš také možnost odevzdat jej v nejbližší specializované prodejně Bosch. V případě přímého zaslání je důležité, aby byl k nářadí přiložen vyplněný objednávkový formulář opravy a tvá zakázka mohla být rychle zpracována.
Více